February 16, 2012

Saya Tak Pandai Mengajar ...komunikasi


Saya tak pernah mengikuti pengajian ICT secara formal, jauh sekali memiliki Diploma atau Ijazah berkaiatan ICT.  Saya hanya memiliki minat ingin tahu, suka memiliki peralatan berkaitan teknologi terkini. Saya sukakan kamera/video, radio, tv/cctv, telefon/handfone dan  komputer. "Minat kamera tak ape"....kata isteri.

Bila saya diminta untuk menyampaikan "ceramah" berkaitan "Pengurusan Perubahan" mungkin setakat cerita pengalaman saja yang mungkin dapat saya kongsi...


Bersambung...
Komunikasi berkesan zaman Sudin (Bujang Lapok):
Botol adalah gajet terbaik menggantikan handfone.

2 comments:

Ateh Salim said...

Tahniah......sebenarnya pengalaman dicampur dengan minat itu lebih 'hebat' dari sijil atau diploma.

Saya suka medapat rakan seperti tuan.

Cikgu Saiyidah said...

hehe..Abah is my idol..! nak jadi mcm abah..insyaAllah..
Kadang2 yg ade Diploma @ Ijazah pn masih tak mampu bg kursus pada org lain, sememangnya "Experience is the best Teacher"..